ÄMNE 1: BESTÄLLNING OCH LEVERANS
Fråga: När kan jag förvänta mig min beställning?
Svar: Den genomsnittliga leveranstiden är 10 till 15 arbetsdagar. Den
Produkter skickas direkt från leverantören till dig.
Fråga: Den förväntade leveranstiden har passerat, var är min beställning?!
Svar: I 99% av fallen görs beställningar inom
Förväntad leveranstid. Tyvärr kan det ibland hända att en
Beställningen är försenad i leveransprocessen. Du kan kontrollera statusen för din
Kontrollera beställning via följande länk:
Har du inte fått något 3 dagar efter förväntad leveranstid? Var snäll och ta en stund
Kontakta oss.
Fråga: Jag saknar ett antal produkter med min beställning, hur är det möjligt?
Svar: Produkterna skickas separat
bli. Om varor saknas i din beställning får du dem vanligtvis efter
2-3 dagar.
Vi är ledsna för besväret.
DEL 2: VAD ÄR FRAKTKOSTNADERNA?
FRI frakt från SEK kr 250
DEL 3: BYTEN OCH RETURER
Fråga: Jag är inte nöjd med min beställning, kan jag returnera den?
Svar: Ja. Du kan returnera alla beställningar till oss inom 14 dagar
med ett giltigt skäl. Kontakta oss (service@retona.se)
för mer information.
Fråga: Jag vill returnera en vara, vad ska jag göra?
Svar: Om du inte är nöjd med din beställning kan du skicka den inom 14
dagar efter mottagande, utbyte eller retur. Produkterna måste vara i originalskick
och förses med etiketter och etiketter som ska returneras. Produkten kan
innehåller inga spår av användning.
En returförsändelse måste alltid förses med en Track & Trace-kod. Den
Avsändaren är alltid ansvarig för överföringen.
DEL 4: SPÅRA
Fråga: Var hittar jag min spårningskod?
Svar:Spåra din beställning(se din spårningssida) kan du skicka din e-post
Ange adress och ordernummer för att spåra ditt paket.
Fråga: Track and Trace-koden anger ingen information, hur är det möjligt?
Svar: Från det ögonblick ditt paket har anlänt till postordern
företag är den spårningsinformation som finns tillgänglig. Observera att det finns
Det kan finnas en viss fördröjning däremellan